Befecskendező szelep / -fúvóka / fúvókasor / pde az autó dízel és benzin
Befecskendező szelep / -fúvóka / fúvókasor / pde dízel és benzin az online shopunkban
A benzinüzemű személyautók károsanyag-kibocsátására vonatkozó törvényi előírások 1980-as évek végén történt bevezetésével váltották fel a befecskendező rendszerek a motorokat. Eltérően a benzinmotoroktól, ahol kevés a lehetőség a keverék alakulásának befolyásolására, a levegő-üzemanyag összetételét a friss gázban viszonylag pontosan lehet vezérelni a befecskendező rendszerrel szerelt motorokban.
MűködésA benzinmotoros és a dízelüzemű motorral működő gépkocsik között különbséget kell tenni. A benzinüzemű motoroktól eltérően, melyek esetében az üzemanyag a szívórendszerbe kerül, vagy a motor szívószelepe előtt az injektorok a befecskendező szivattyúba juttatják, a dízelmotorok esetében az dízel üzemanyag szinte minden esetben közvetlenül az égéstérbe vagy az elő-égéstérbe kerül. A benzinmotorok esetében a közvetlen befecskendezés került kifejlesztésre, és csak az utóbbi két évtizedben került ez át az égéstérbe. Ennek hátránya az üzemanyag befecskendezők nagy hőterhelése. Minden egyes henger rendelkezik saját üzemanyag befecskendezővel, melyek a központi befecskendező szivattyúval állnak összeköttetésben egy üzemanyag vezetéken keresztül.
Az egységenkénti befecskendezéses meghajtásAz üzemanyag egyforma mennyiségének eléréséhez minden, a szivattyúhoz csatlakozó vezetéknek pontosan egyenlő hosszúságúnak kell lennie, különben kis nyomáskülönbségek alakulhatnak ki, aminek nagy hatása van a kibocsátásra. Ezt a problémát már megkerülték a dízelmotorokhoz való egységenkénti befecskendezés kifejlesztésénél. Ebben az esetben minden hengeren külön befecskendező szivattyú található, ami közvetlenül alakítja ki a nyomást, és továbbítja az injektornak.
Közös nyomócsöves rendszerA közös nyomócsöves rendszerben a nyomás egy közös tárolóban képződik, és a befecskendező szelepek továbbítják a minden hengerhez vezető közös csőbe.
Ha befecskendez szelepre, injektorra vagy befecskendező szivattyúra van szüksége autójához, webáruházunkban nagyon kedvező áron megrendelheti.
Még több autóalkatrészek a kategóriában Motor
- Gyártó korlátozás: TOYOTA
- OE-számhoz: 23670-29116
- Minőség: OE specification
- Működési mód: elektromosan vezérelt
- Tömeg [g]: 600
- Bruttó tömeg [g]: 800
- alternatív termék: -
- cserealkatrész
- Keverékképzés: Common Rail (CR)
- Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: tömítőgyűrűvel
- cserealkatrész
- Keverékképzés: Common Rail (CR)
- Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: tömítőgyűrűvel
- Statikus átfolyás 3 barnál, n-Heptán médiummal [g/min]: 141,2
- Ellenállás [ohm]: 14,5
- Üzemanyagfajta: Benzin
- Üzemanyagfajta: Benzin
- Tömeg [kg]: 0,05
- Furatok száma: 4
- Csatlakozók száma: 2
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Tömítéssel
- A javasolt tartozék cikkszáma: A2C59514036
- Ügyeljen a jármű gyártójának előírásaira
- Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: A vezérlőegységet/szoftvert be kell tanítani/frissíteni kell
- A régi és új alkatrészt muszáj összehas. (főleg az EA-sz.)
- Statikus átfolyás 3 barnál, n-Heptán médiummal [g/min]: 192,9
- Ellenállás [ohm]: 12
- Üzemanyagfajta: Benzin
- Gyártó korlátozás: Citroen; Fiat; Ford;
- OE-számhoz: 6C1Q-9K546-AC
- Minőség: OE specification
- Működési mód: elektromosan vezérelt
- Tömeg [g]: 560
- Bruttó tömeg [g]: 760
- alternatív termék: -
- Statikus átfolyás 3 barnál, n-Heptán médiummal [g/min]: 237
- Ellenállás [ohm]: 15,95
- Üzemanyagfajta: Benzin
- Üzemanyagfajta: Dízel
- A javasolt tartozék cikkszáma: X11-800-001-002Z, X11-800-002-002Z
- Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: A vezérlőegységet/szoftvert be kell tanítani/frissíteni kell
- Ügyeljen a jármű gyártójának előírásaira
- A régi és új alkatrészt muszáj összehas. (főleg az EA-sz.)