Törlőrudazat / -meghajtás az autó hátsó és első
Törlőrudazat / -meghajtás hátsó és első az online shopunkban
Az ablaktörlő rudazat technikai szempontból egy mozgó átvitel. A személyautókban ez a motorháztető mögött található, a motortér hátsó részében. A meghajtást az ablaktörlő motor végzi, ami egy forgó motor, az autó akkumulátora hajtja meg, és a generátorból kap áramot. A forgattyús mechanizmus a motor forgó mozgását egy előre-hátra irányuló mozgássá alakítja át, amely ezután az ablaktörlő rudazathoz kerül továbbításra. Ezek a rudak az ablaktörlő karok megfelelő tengelyeihez csatlakoznak, és továbbítják a mozgást.
Az alkalmazás területei és az anyagokAz ablaktörlő rudazat végén csapágy található, ami nem igényel karbantartást. Gyakran műanyag részeket használnak a csatlakozásoknál. A rudazat leggyakrabban préselt acélprofilokból készül, ami a korrózióvédelem miatt galvanizált. A hátsó ajtókkal rendelkező autókon gyakran hátul is van ablaktörlő ablaktörlő rudazattal. Ugyanakkor ez csak egy rúd, mivel az ablaktörlő motort helykímélésből sok esetben átlósan helyezik el. Az is előfordul, hogy a hátsó ablaktörlő hajtótengelye közvetlenül az elektronikus motor forgattyús hajtóművére van szerelve. A fényszórókon lévő ablaktörlőkre lehet egy kis kart szerelni, melyeket egy kis közös motor hajt meg.
ÉlettartamAz ablaktörlő rudazatot az autó teljes élettartamára tervezik, és csak balesetek, vagy más mechanikus erőbehatás után kell kicserélni ezeket. Az erős szél is meghajlíthatja ezeket (ha nincsenek lehajtva), vagy nagyon hideg időben odafagyhatnak a szélvédőre. Mindenféle ablaktörlő rudazat bármely autóhoz olcsón megvásárolható webáruházunkban. Cserekor az ablaktörlő mindenképpen érdemes az ablaktörlő lapátokat és az ablaktörlő rudakat a feszítő rugókkal együtt kicserélni, így biztosítható a hibátlan működés.
Még több autóalkatrészek a kategóriában Szélvédő tisztítás
- Beépítési oldal: elöl
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotor nélkül
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Beépítési oldal: elöl
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotorral
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Beépítési oldal: elöl
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotor nélkül
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Anyag: EPDM (etilén-propilén-dién-kaucsuk)
- Csavarok száma: 2
- Menetméret: M 6
- Menetemelkedés [mm]: 1
- Menethossz [mm]: 12
- Csavarfej/anya profil: Belső Torx
- Kulcsnyílás: T 30
- Gumi szűkítők száma: 4
- Csapágyazás típusa: gumicsapágy
- Beépítési oldal: elöl
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotor nélkül
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Beépítési oldal: elöl
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotorral
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Beépítési oldal: elöl
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Feszültség [V]: 12
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotor nélkül
- Beépítési oldal: elöl
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotor nélkül
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Beépítési oldal: elöl
- Tömeg [kg]: 1,25
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotor nélkül
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Beépítési oldal: elöl
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotor nélkül
- Beépítési oldal: elöl
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotor nélkül
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Beépítési oldal: elöl
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Hossz [mm]: 510
- Szélesség [mm]: 145
- Vastagság [mm]: 110
- többrészes: háromrészes
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotor nélkül
- Beépítési oldal: elöl
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotor nélkül
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Beépítési oldal: elöl
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotor nélkül
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Beépítési oldal: elöl
- Mennyiségi egység: Készlet
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotor nélkül
- Beépítési oldal: elöl
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Villanymotorral
- Bal-/jobbkormányos: balkormányoshoz